قیمت لباسشویی جی پلاس

ماشین لباسشویی جی پلاس (GPLUS) از باکیفیت ترین و پرفروش ترین محصولات تولیدی این برند می باشد. جی پلاس یکی از برندهای شناخته شده در بازار لوازم خانگی داخلی است که با استفاده از تجربه های سه دهه گذشته شرکت گلدیران، محصولاتش را تولید می کند. ماشین لباسشویی های جی پلاس با توجه به نیاز مصرف کنندگان داخل کشور در رنگ ها و مدل های متنوع و با ظرفیت های 6 کیلو گرم به بالا طراحی و تولید می شوند. گارانتی معتبر شرکت گلدیران آسایش خاطری برای خریداران این محصولات می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی کیفیت و قیمت لباسشویی جی پلاس خواهیم پرداخت.


ماشین لباسشویی جی پلاس

ماشین لباسشویی جی پلاس

ماشین لباسشویی جی پلاس از نظر شکل ظاهری از زیباترین محصولات بازار لوازم خانگی می باشد و می تواند نقش مهمی در تنوع چیدمان و دکوراسیون منزل داشته باشد. محصولات جی پلاس از جمله لباسشویی های آن علاوه بر طراحی بسیار زیبا، مدرن و ارگونومیک، دارای قابلیت های ویژه ای چون فناوری تشخیص میزان وزن لباس، اضافه کردن لباس در حین شستشو (Add Wash)، برنامه شستشوی لباس‌های مخصوص زمستان، شستشوی ضد حساسیت(آلرژی)، برنامه ضد عفونی کردن لباس ها و پارچه ها، برنامه شستشو هنگام شب با صدای عملکرد کم و حرکت های آرام دیگ، شستشوی سریع، صفحه نمایش تمام لمسی LED، رده ی مصرف انرژی +++A، برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌های زیر، برنامه اختصاصی شستشوی قدرتمند برای لباس های بسیار کثیف (Strong Wash)، برنامه شتسشوی لباس های کودکان (Baby Wear) و... می باشند.

 

ماشین لباسشویی جی پلاس

ویژگی های منحصربه فرد محصولات جی پلاس

یکی از نکات مهم در زمان انتخاب و خرید ماشین لباسشویی، توجه به فناوری موتور لباسشویی است. ماشین لباسشویی جی پلاس با موتور پیشرفته BLDC تولید می شود. این نوع موتورها به دلیل این که بازدهی بالاتری نسبت به موتورهای معمولی دارند، مصرف برق دستگاه را کاهش می دهند. اگر کاهش هزینه برق برای شما مهم است، بهتر است لباسشویی جی پلاس را بیشتر مد نظر داشته باشید. موتور BLDC در واقع موتور جریان مستقیم بدون جاروبک است که نام لاتین آن Brushless DC Motor می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این نوع موتورها این است که برنامه های شستشوی متنوعی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. برنامه های متنوع شستشو برای حفظ کیفیت لباس ها بسیار مهم است. با انتخاب صحیح برنامه های شستشو می توانید کیفیت پارچه ها و لباس ها برای مدت بیشتری حفظ کنید.

 

قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس

ماشین لباسشویی از پرکاربردترین لوازم خانگی در منزل می باشد و توجه به کیفیت این محصول بسیار مهم است. در این صفحه می توانید قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس را به همراه معرفی کامل ویژگی های هر محصول مشاهده کنید. این محصولات در فروشگاه انتخاب سنتر با ضمانت نامه معتبر و بهترین قیمت به فروش می رسند. با مطالعه ویژگی های هر ماشین لباسشویی در صفحه مربوط به آن کالا در سایت انتخاب سنتر، با مشخصات کامل محصول آشنا شده و انتخاب بهتری خواهید داشت.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 23920000 تومان

دسته بندی ها