قیمت هود تکنوگاز

قیمت هود تکنوگاز

برای خرید هود تکنوگاز در ابتدا لازم است در مورد انواع هود و کارایی های آن شناخت حاصل کنید. اولین نکته هنگام خرید هود آشپزخانه، توجه به ابعاد اجاق گاز می باشد. هود آشپزخانه باید مطابق با سایز اجاق گاز باشد. برای خرید هود آشپزخانه، مدل های متنوعی وجود دارند اما شما باید محصولی را انتخاب کنید که مناسب فضای آشپزخانه شما بوده و با توجه به امکانات شما، در این فضا قابل نصب باشد. هود آشپزخانه به انواع زیر‌کابینتی، شومینه‌ای و جزیره‌ای تقسیم می شوند. تکنوگاز اقسام متنوع هود آشپزخانه را متناسب با بودجه های مختلف و کاربری های متنوع طراحی کرده است. در ادامه به معرفی قابلیت های هود تکنوگاز می‌پردازیم:

 

هود تکنوگاز

خرید هود تکنوگاز

هود تکنوگاز با قابلیت های متنوع و کاربردی بسیاری طراحی و تولید شده است. یکی از موارد با اهمیت برای خریداران هود آشپزخانه، میزان صدای تولید شده توسط دستگاه می باشد. تکنوگاز با طراحی منحصر به فرد خود، با بکارگیری از موتور فوق العاده بی صدای ایتالیایی (super silent)، این دغدغه را برطرف کرده است. موتور تعبیه شده در هود تکنوگاز با میزان نویز 63 دسی بل، یکی از کم صدا ترین هود های بازار به حساب می آید. اما قابلیت های هود آشپزخانه تکنوگاز تنها به این مورد ختم نمی شود. از دیگر مزیت های این محصول می توان به توان مکش موتور بالا، فیلترهای آلومینیومی مدرن و قابلیت تنظیم میزان روشنایی نور لامپ اشاره کرد.

 

خرید هود تکنوگاز از انتخاب سنتر

قابلیت های هود آشپزخانه تکنوگاز

تکنوگاز در تولید هود آشپزخانه امکاناتی نظیر قابلیت تنظیم سرعت دور موتور در چند حالت مختلف، فن دوبل با طراحی ثبت شده تکنوگاز، پوسته تمام فلزی موتور فوق العاده مستحکم و سیستم آرام بند درب، بهره برده است. در انتخاب سنتر، مجموعه کاملی از انواع هود تکنوگاز با توان های مختلف و متناسب با فضاهای مختلف عرضه شده است. شما می توانید این محصولات را با ضمانت نامه معتبر 24 ماهه انتخاب سرویس خریداری نموده و کالای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 10400000 تومان

دسته بندی ها