قیمت کولر گازی گوسونیک

قیمت کولر گازی گوسونیک

قیمت کولر گازی گوسونیک با توجه به ظرفیت، امکانات و نوع محصول که معمولی باشد یا دارای کیت اینورتر و حسگرهای حساس به دما متفاوت است. گوسونیک یک برند ترکیه ای است که از سال 1979 در کشور چین شروع به طراحی و تولید محصولاتی طبق استاندارد های بین المللی با کیفیتی بالا کرده است. کولر گازی گوسونیک دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور و 24 ماه گارانتی سایر قطعات می باشد. برند گوسونیک همواره در تلاش است تا محصولاتی با کیفیت و با امکانات ویژه ولی با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه کند. 

 

کولر گازی گوسونیک

کولر گازی گوسونیک

کولر گازی گوسونیک در دو مدل دیواری و ایستاده طراحی شده اند که هر کدام از این مدل ها میتوانند معمولی و یا دارای کیت اینورتر باشند. در مدل های اینورتر دار، یک کیت بطور مداوم دور موتور را تنظیم کرده و در مواقعی که دمای اتاق به درجه مطلوب می رسد، بطور خودکار دور موتور کاهش می یابد. به این ترتیب در مصرف برق صرفه جویی شده و از استهلاک کمپرسور جلوگیری می شود. در مدل های معمولی نیز حسگرهای حساس به دما بطور مداوم درجه اتاق را اندازه گیری کرده و در صورت رسیدن دمای اتاق به درجه مطلوب، دستگاه را به سمت خاموشی می برند. به همین دلیل گرید برچسب انرژی این محصولاتمی باشد. لازم به ذکر است که وجود کیت اینورتر باعث می شود محصولات از طول عمر بیشتری برخوردار باشند.

 

خرید کولر گازی گوسونیک

خرید کولر گازی گوسونیک

پیش از خرید کولر گازی گوسونیک در نظر داشته باشید که باید ظرفیت و مدل نصب دستگاه را با توجه به متراژ فضایتان انتخاب نمایید. ما در وب سایت انتخاب سنتر در ادامه این صفحه لیستی از کولر گازی های گوسونیک را برای شما قرار دادیم که میتوانید با بررسی هر محصول و مطالعه ویژگی آن ها براساس نیاز و بودجه خود محصول مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید و به انتخاب خود به یکی از روش های پرداخت در محل یا پرداخت آنلاین سفارش خود را تکمیل کنید. در هر دو روش محصول شما در سریع ترین زمان ممکن طبق انتخاب خودتان به دستتان میرسد. لازم به ذکر است که با انتخاب روش آنلاین هزینه ارسال رایگان حساب میشود.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 9480000 تومان

دسته بندی ها