قیمت یخچال بوش

بوش دارای تکنولوژی سبز میباشد و نشان دهنده این است که بوش در حین داشتن عملکرد عالی بر پایه تکنولوژی، سیستم تولید لوازم خانگی را به سمتی برده است که کاملا در مصرف آب و برق صرفه جویی میشود و همچنین عمده فعالیت شرکت بوش کاهش مصرف انرژی است، یخچال های بوش با تنوع رنگی، کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید میشوند. در یخچال های بوش از امکانات و سیستم های فوق هوشمند، لولاهای پهن، نورپردازی، درهای بلند و قفسه های شیشه ای بدون فریم استفاده می گردد. معمولا یخچال های بوش از برچسب انرژی سطح A برخوردارند که شرایط خوبی برای حفاظت از محیط زیست ایجاد می نماید، بنابراین چنانچه قصد خرید یخچال دارید ، بوش خریداری نمایید. طراحی منحصر به فرد یخچال های بوش اعتباری تازه به محصولات تولیدی بوش بخشیده است. قفسه بندی مرتب، کشوهای جادار و تقسیم بندی هوشمندانه فضای داخلی، احاطه کامل به مواد غذایی موجود در یخچال را به آسانی میسر می سازد. به علاوه، با وجود فناوری ضد برفک بوش (NoFrost) در فریزرها، دیگر نیازی به برفک زدایی نخواهید داشت.

یخچال فریزر بوش

یخچال های بوش از محصولات با کیفیت سرمایشی است که از سر تا سر دنیا طرفداران زیادی دارد. شرکت بوش با توجه به کاربرد های روزانه و نیاز افراد، یخچال های متفاوتی را با قابلیت ها و ابعاد مختلف طراحی و روانه بازار کرده. تا بتواند باسخی مناسب برای نیاز های مختلف باشد. در زیر ما به بعضی مشخصات مهم این یخچال ها میپردازیم.

دارای فضایی مناسب و جادار :

یخچال فریزرهای بوش دارای مدل های زیبا و متنوع است که از خصوصیات ویژه ی آن فضای مناسب و جادار بودن یخچال برای نگهداری مواد غذایی است.

مجهز به سیستم ضد برفک :

یخچال فریزرهای بوش مجهز به سیستم ضد برفک می باشند که برخلاف سیستم های قدیمی این یخچال، برفک به صورت خودکار از بین میرود.

دارای سیستم حفاظتی ضد باکتری :

کلیه ی یخچال های بوش که تولید میشوند دارای سیستم حفاظتی ضد باکتری هستند. این سیستم با داشتن نقره در جداره خود کلیه ی باکتری ها را از بین می برد و تازگی مواد غذایی را تا مدت طولانی حفظ میکند.

کنترل الکترونیکی دما :

برای تازه نگه داشتن مواد غذایی، نیازبه یک سیستم تنظیم دما هست که یخچال های فریزر بوش امکان تنظیم دقیق دما را دارا می باشند.

مجهز به طبقات شیشه ای :

از دیگر خصوصیات یخچال فریزرهای بوش، طبقات شیشه ای آن است که ضد خش بوده و با یک دستمال تمیز می شود.

کم مصرف تر از بر چسب انرژی A :

کم مصرف بودن یخچال از دیگر مزیت های یک یخچال خوب است چرا که یخچال برخلاف دیگر وسایل منزل انرژی بیشتری را مصرف می کند. یخچال فریزرهای بوش دارای برچسب انرژی A می باشد که به معنای مصرف 25 درصدی انرژی کمتر است.

نمایشگاه انتخاب سنتر

انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. این فروشگاه دارای نمایندگی رسمی برند های معتبری نظیر دوو، اسنوا، تکنو گاز و حایر می باشد. شما می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی (اعتباری) خریداری کنید. یکی از مزیت های خرید از انتخاب سنتر، پرداخت در محل می باشد. مشتریان ساکن تهران علاوه بر پرداخت وجه سفارش بصورت آنلاین یا کارت به کارت می توانند وجه سفارش خود را در محل و هنگام دریافت سفارش بصورت نقدی و یا از طریق دستگاه پوز پرداخت نمایند. علاوه برفروشگاه اینترنتی، انتخاب سنتر دارای 2 شعبه فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد تا طرفداران هر برند بتوانند از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات مورد نظر خود آشنا شوند و با دیدن و مقایسه محصولات ، کالا مورد نظر خود را انتخاب نمایند. انتخاب سنتر به عنوان ارائه دهنده محصولات برندهای معتبر این افتخار را دارد تا با ارائه محصولات بهترین برند های لوازم خانگی، شرایط خریدی هوشمندانه و آسان را برای مشتریان گرامی فراهم کند.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - تومان

دسته بندی ها