قیمت یخچال جی پلاس

در حوزه لوازم خانگی برند جی پلاس توانسته موفقیت های بسیاری کسب کند و در میان مصرف کنندگان به شهرت زیادی برسد. این برند با کیفیت همیشه در تلاش بوده است تا بتواند یک مجموعه کامل از لوازم خانگی را به مصرف کنندگان ارائه دهد. محصولات برند جی پلاس توسط شرکت گلدیران تولید شده است که یک برند داخلی می باشد از جمله محصولات مطرح این برند می توان به یخچال جی پلاس، ماشین لباسشویی جی پلاس، تلویزون جی پلاس و ظرفشویی جی پلاس اشاره کرد. برای خرید و مشاهده قیمت یخچال جی پلاس میتوانید در انتهای این صفحه یخچال های این برند را مشاهده و پس از مقایسه و برسی مدل مورد نظر خود را خریداری کنید.


یخچال فریزر جی پلاس

یخچال فریزر های جی پلاس در مدلهای متنوعی وجود دارد که همه ی آنها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و هر کدام از آنها دارای قابلیت های منحصری هستند. در دسته یخچال فریزر های این برند می توان به ساید بای ساید جی پلاس، یخچال فریزر دوقلو جی پلاس، یخچال فریزر بالا یا فریزر پایین جی پلاس و یخچال تک جی پلاس اشاره کرد. یخچال های جدید برند جی پلاس امکانات و قابلیت های خوبی دارند که می توان به دارا بودن یک کمپرسور قوی، گنجایش بالا، دسترسی راحت به مواد غذایی اشاره کرد. یکی از ویژگی های خوب یخچال جی پلاس وجود ضمانت نامه 5 ساله برای کمپرسور است که یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

 

 

سرمایش یخچال جی پلاس

سیستم سرمایش یخچال فریزر، اصلی ترین عامل نگهداری مواد غذایی موجود در یخچال است که در یخچال های جی پلاس از فناوری Fresh Air Flow استفاده شده است تا سرما به صورت یکنواخت و متداوم درون یخچال در گردش باشد. نحوه آن هم بدین صورت می باشد که داخل یخچال شیاری های وجود دارد که سرما و هوای تازه به تمام قسمت های یخچال می رسد و باعث می شود که کل یخچال به یک دمای یکسان برسد. یکنواختی دمای موجود، داخل یخچال باعث تازگی مواد غذایی و همچنین ماندگاری بیشتر آنها می شود.

 

کنترل هوشمند دما

کنترل هوشند دما یک آیتم بسیار کاربردی در یخچال های جی پلاس است که می توانید بر روی صفحه یخچال با عنوان Inteligent Temp Control مشاهده کنید، وجود این ویژگی باعث می شود تا در صورتی که دمای داخل یخچال افزایش یافت، به صورت اتوماتیک به دمایی که مصرف کننده تعریف کرده است برسد و در اصل دمای یخچال به بهترین حالت ممکن خود تبدیل شود. یخچال جی پلاس یک یخچال هوشمند می باشد، شما با خرید انواع یخچال فریزر های جی پلاس یک تکنولوژی هوشمند را در دسترس دارید.

 

خرید آنلاین یخچال فریزر جی پلاس از انتخاب سنتر

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی، تمامی محصولات جی پلاس را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر شرکتی عرضه می نماید. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، شما میتوانید در ادامه این صفحه قیمت یخچال فریزر های جی پلاس را مشاهده و نسبت به انتخاب خود اقدام کنید. انتخاب سنتر با چند شعبه فروشگاه لوازم خانگی حقیقی در بورس لوازم خانگی (امین حضور تهران) همواره پذیرای خریداران محترم می باشد. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر امتیاز ویژه ای با نام هدیه اولین خرید برای اولین خرید آنلاین مشتریان گرامی در نظر گرفته است. شما نیز می توانید با پرداخت آنلاین اولین خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، هیجان دریافت تخفیف بیشتر به عنوان هدیه در سبد اولین خرید اینترنتی از این فروشگاه را تجربه نمایید.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 46200000 تومان

دسته بندی ها