قیمت کولر آبی سپهر الکتریک

قیمت کولر آبی سپهر الکتریک

همیشه اسم هوای گرم که میاد ناخودآگاه یاد کولر میفتیم. کولر آبی هم از گذشته تا حالا از بهترین خنک کننده‌های خانه‌ها در روزهای تابستانی بودند و هستند. شرکت سپهر الکتریک یکی از شرکتهای فعال در تولید و فروش انواع کولرهای آبی در ایران است. این شرکت درسال 1359 به منظور تولید انواع لوازم خانگی،کارخانه ای درشهر صنعتی البرز قزوین در زمینی به متراژ 20000 مترمربع ساخته شد و شروع به فعالیت کرد. حالا این شرکت شناخته شده و معتبر پس از سال ها تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی و با توسعه وسعت کارخانه به متراژ 75000مترمربع درحال تولید انواع محصولات از قبیل کولرآبی، کولر گازی، بخاری گازی ، آبگرمکن های مخزنی گازی و برقی و انواع ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک و به بهره برداری رسیدن خط مونتاژ اجاق گاز صفحه ای است.

 

بهترین راهکار برای تابستان گرم و خشک

کولر آبی سپهر الکتریک

کولر های آبی سپهر الکتریک در 5 مدل به بازار ارائه می شوند و قیمت آن‌ها باتوجه به حجم کولر و بیشینه هوا، قدرت موتور و قدرت پمپ متفاوت است. ساخته شدن بدنه این کولر از ورق گالوانیزه این امکان را به وجود می‌آورد که کولر در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت پیدا کند. از جمله ویژگی های کولر آبی سپهر الکتریک می توان به داشتن کلید حفاظت از جان، راندمان بالای خنک کنندگی، مصرف کم انرژی و … اشاره کردد.

 

انواع کولر آبی سپهر الکتریک

انواع کولر آبی سپهر الکتریک

  • کولر آبی سلولزی سپهر الکتریک
  • کولرآبی بغل زن معمولی سپهر الکتریک
  • کولر آبی کم مصرف سپهر الکتریک
  • کولر آبی خروجی ازبالا سپهر الکتریک
  • کولر آبی پنجره ای سپهر الکتریک

 

قیمت کولر های سپهر الکتریک

بهترین قیمت کولر آبی را از انتخاب سنتر بخواهید

معمولا با شروع فصل گرما، تقاضا برای خرید وسایل سرمایشی از جمله کولر در بازار زیاد می شود و به همین دلیل شاهد نوسان قیمت کولر آبی در فروشگاه های شهرهای مختلف هستیم. اما انتخاب سنتر به عنوان بزرگترین مجموعه فروش لوازم خانگی هر روز بهترین قیمت کولر آبی را به شما پیشنهاد می دهد تا نه تنها با هزینه مناسب تری خرید کنید، بلکه با تحویل درب محل و بهره مندی از گارانتی معتبر شرکتی هیچ دغدغه ای برای خرید بهترین کولر آبی نداشته باشید. علاوه برفروشگاه اینترنتی، انتخاب سنتر دارای 3 شعبه فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد تا طرفداران هر برند بتوانند از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات مورد نظر خود آشنا شوند و با دیدن و مقایسه محصولات ، کالا مورد نظر خود را انتخاب نمایند. انتخاب سنتر به عنوان ارائه دهنده محصولات برندهای معتبر این افتخار را دارد تا با ارائه محصولات بهترین برند های لوازم خانگی، شرایط خریدی هوشمندانه و آسان را برای مشتریان گرامی فراهم کند.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 14608274 تومان

دسته بندی ها