تی سی ال

قیمت محصولات تی سی ال

برند TCL یکی از برندهای بزرگ و شناخته‌شده در صنعت الکترونیک مصرفی است. این شرکت چینی بنیان‌گذاری شده در سال 1981 به تدریج به یکی از پیشگامان جهانی در تولید تلویزیون، گوشی هوشمند، لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی دیگر تبدیل شده است. باید بدانید که محصولات شرکت تی سی ال از جهت کیفیت ساخت و بکارگیری به روزترین تکنولوژی‌ها کاملاً مورد تأیید بوده و به نوعی رقیب اصلی LG و Samsung در محصولاتی مثل یخچال فریزر، لباسشویی و تلویزیون به حساب می‌آیند. از نظر طراحی هم باید گفت که طراحی محصولات TCL بسیار زیباست و مطابق سلیقه عموم است. قیمت محصولات تی سی ال در کنار کیفیتی که دارند بسیار منصفانه است.

 

قیمت محصولات تی سی ال

قیمت محصولات تی سی ال

مقرون به صرفه بودن قیمت محصولات تی سی ال در مقایسه با برندهایی که با آن ها رقابت می کند در کنار کیفیت بالا، تمرکز بر نوآوری، گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش و طراحی مدرن از ویژگی های مهم محصولات این برند است. این برند جزء برندهایی است که مدام در جستجوی بهبود و رشد است. سابقه طولانی مدت و چندین ساله آن نیز موجب اطمینان مردم به آن شده است. برند تی سی ال در بازار ایران نیز توانسته محبوبیت بسیاری کسب کند و فروش خوبی داشته باشد.

 

یخچال فریزر تی سی ال

یخچال فریزر تی سی ال

یخچال‌ فریزر تی سی ال از محصولات محبوب در بازار لوازم خانگی می باشند، این برند مدل‌های متعددی از یخچال و فریزرها را در ابعاد مختلف عرضه می‌کند و معمولاً از فناوری‌هایی همچون فیلتراسیون هوا، سیستم‌های خنک‌کننده موثر و نورپردازی هوشمند در داخل این محصولات خود استفاده می‌کند تا مواد غذایی را بهینه نگه دارند. طراحی زیبا و مدل‌های متنوع این محصولات، انتخاب بهترین گزینه را برای هر سلیقه‌ای فراهم می‌آورد. با توجه به قیمت های بالای یخچال در بازار ایران قیمت یخچال فریزر تی سی ال می توان گفت قیمت خوبی است که به شما اجازه می دهد با هر بودجه ایی یک مدل از آن را تهیه کنید.

 

کولر گازی تی سی ال

کولر گازی تی سی ال

کولرهای گازی تی سی ال در دو نوع پرتابل و دیواری با رعایت جدیدترین استانداردها و مطابق با تکنولوژی های روز دنیا تولید و عرضه می شوند. که هر کدام از این دو نوع در مدل های سرمایش، سرمایش گرمایش و اینورتر ارائه می شوند. از مزایای این محصول می‌توان به داشتن فیلتر های اچ دی، توربو قدرتمند، حالت خواب اتومات، دمپرهای برقی، کمپرسور روتاری، فین های ضد زنگ طلایی، قطعات با کیفیت، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش اشاره کرد. مناسب بودن قیمت کولرگازی تی سی ال در کنار مزایایی که دارد بر محبوبیت این محصول افزوده است.

 

تلویزیون تی سی ال

تلویزیون تی سی ال

تلویزیون های تی سی ال کیفیت و کارآیی بالایی دارند و به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه در مقایسه با تولیدات سایر برندها، مورد توجه مصرف کنندگان می باشند. این محصولات دارای قابلیت های گوناگونی می باشند و با استفاده از فناوری های روز دنیا با کیفیت تصویر برتر و امکانات هوشمند، طراحی و تولید می شوند. این محصولات با اتصال به اینترنت و گوشی های تلفن همراه، امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهند. قیمت تلویزیون تی سی ال در مقایسه با تلویزیون‌هایی مانند سامسونگ، سونی و ال جی بسیار ارزان تر است. این برند علیرغم چنین قیمت‌های ارزانی، از نظر امکانات برای تلویزیون‌های خود چیزی کم نگذاشته است.

 

ماشین لباسشویی تی سی ال

ماشین لباسشویی تی سی ال

ماشین‌های لباسشویی تی سی ال، بر اساس بروزترین فناوری‌ها طراحی شده‌اند. از قابلیت‌هایی که در این محصولات بکار رفته می‌توان به زمان‎بندی برای شستشو، سیستم هوشمند تعادل خودكار البسه، قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو، قفل كودک، برنامه شستشوی ضد آلرژی و ضد باکتری و سیستم Over Flow که در صورت نشت آب، ماشین بلافاصله متوقف می‌شود اشاره کرد. قیمت ماشین لباسشویی تی سی ال در مدل های مختلف بسته به ظرفیت و گنجایش آن‌ها متفاوت است. قیمت گذاری این محصولات بر اساس مشخصات فنی، امکانات و قابلیت های مدل های مختلف انجام می شود. 

 

خرید محصولات تی سی ال از انتخاب سنتر

خرید محصولات تی سی ال از انتخاب سنتر

با خرید محصولات تی سی ال از انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی به روش پرداخت آنلاین از ارسال رایگان به عنوان هدیه اولین خرید خود بهره مند شوید. انتخاب سنتر، با تکیه بر اعتماد مشتریان گرامی و ربع قرن تجربه در ارائه خدمات در حوزه لوازم خانگی تلاش می نماید تا شرایط خرید اینترنتی آسان را برای خریداران محترم در سراسر کشور فراهم نماید.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 62000000 تومان

دسته بندی ها