قیمت اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز

اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز

تکنوگاز برند معروف ایتالیایی است که سابقه تولیدش در تجهیزات گاز سوز و آشپزخانه به سال 1952 میلادی بر می گردد و معادل 70 سال می باشد که  در این زمینه فعالیت می کند. ازخصوصیات مهم اجاق گاز تکنوگاز می توان به تنوع در طراحی، نگاه ویژه به قطعات مصرفی، خدمات و گارانتی متفاوت و قیمت های رقابتی با سایر برندها اشاره نمود. انواع مدل‌های اجاق گازهای تکنوگاز در طرح‌ها و مدل‌های مختلف مطابق با سلیقه شما در بازار موجود است. ابعاد استاندارد این اجاق گازها قابلیت استفاده در فضای آشپزخانه‌ها با متراژ محتلف را به شما می‌دهد.

 

انواع اجاق گاز تکنوگاز

انواع اجاق گاز تکنوگاز

اجاق گاز های تکنوگاز به دو دسته ی اجاق گاز مبله و اجاق گاز صفحه ای تقسیم می شوند، که دارای مدل و نماهای ظاهری متفاوت است. گازهای فردار دارای سری پرو، دکو، نکست، پترن، گرند و استرچ بوده که همه آنها مجهز به تکنولوژی نسل جدید است. اجاق گازهای صفحه ای یا رومیزی نیز در دسته بندی استیل، شیشه سفید و شیشه مشکی قابل ارائه است. اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز برگرفته شده از یک ایده ناب و طراحی برجسته دیزاینرهای ایتالیایی بوده که در دنیا شهرت فراوانی دارند. تنوع در مدل، رنگ و ابعاد باعث شده تا تمامی سلیقه ها در تکنوگاز تامین شود و انتخاب برای مصرف کننده سخت به نظر نرسد. قطعات اصلی گازسوز برند تکنوگاز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بهترین راندمان حرارت و شعله را به شما می دهد.

 

بررسی اجاق گاز های صفحه ای تکنوگاز

بررسی اجاق گاز های صفحه ای تکنوگاز

در اجاق گاز صفحه استیل تکنوگاز مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط محیطی، ساده بودن از لحاظ ساختاری و در عین حال شیک بودن و ایجاد هارمونی خاص با سایر لوازم در آشپزخانه از دلایل مهم محبوبیت این محصول در بین مصرف کنندگان می باشد. ورق استیل کار شده در اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز، سبب شده که این محصول در برابر زنگ زدگی، خط وخش و خوردگی کاملا مقاوم باشد و در استفاده طولانی مدت جلوه خود را از دست ندهد.اجاق گاز صفحه شیشه ای تکنوگاز نیز نوع دیگری از اجاق گازهای صفحه ای تکنوگاز است که در دو طرح مشکی و سفید عرضه شده و در ابعاد مختلف به فروش می رسد و برای سلیقه های خاص و متمایز در نظر گرفته شده است. اجاق گاز صفحه شیشه تکنوگاز یکی از پرمصرف ترین اجاق گازها در ایران می باشد. طراحی خیره کننده این محصول باعث شده تا بتوان این کالا را به راحتی با سایر کالاها در آشپزخانه ست کرد و فضای آشپزی را دل انگیز نمود. شیشه سکوریت استفاده شده در این اجاق گاز از ویژگی های بارز این محصول است.

 

خرید اجاق گاز صفحه ای از انتخاب سنتر

خرید اجاق گاز صفحه ای از انتخاب سنتر

تمامی مدل های اجاق گاز صفحه ای تکنو گاز در بازار از کیفیت و ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشند. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. این فروشگاه دارای نمایندگی رسمی برند های معتبری نظیر دوو، اسنوا، تکنو گاز و ... می باشد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر انواع اجاق گاز تکنوگاز را با متنوع ترین قیمت بررسی و خریداری نمایید. علاوه بر این شما می‌توانید با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر از خدماتی چون ارسال رایگان درب منزل، پرداخت در محل، دریافت گارانتی معتبر شرکتی بهره‌ مند شوید.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 11897000 تومان

دسته بندی ها