قیمت تلویزیون ایکس ویژن

قیمت ال ای دی ایکس ویژن

تلویزیون های ایکس ویژن (X.Vision) مطابق با استانداردهای به روز جهانی، تصاویری با کیفیت و وضوح بالا را برای کاربر به نمایش می گذارند. شرکت مادیران با پشتوانه سال ها فعالیت موفق در زمینه IT و ماشین های اداری، در سال 1385 تولید محصولات صوتی و تصویری با برند ایکس ویژن را آغاز کرد. برند ایکس ویژن با هدف رسیدن به کیفیت و اعتبار جهانی، تولید ال ای دی را آغاز نمود و با کیفیت خوب محصولات به همراه قیمت مناسب آن در همان سال‌های ابتدایی مورد توجه مصرف کنندگان ایرانی قرار گرفت. این شرکت تلویزیون های ال ای دی را با توجه به نیاز مشتریان در سایزهای 24 تا 65 اینچ و با کیفیت تصویر از LED تا UHD 4K در بازار عرضه کرده است. از ویژگی های مهم ال ای دی ایکس ویژن ، ارائه خدمات پس از فروش عالی می باشد که رضایت مشتریان را به خوبی جلب کرده است. اگر بخواهیم در مورد قیمت تلویزیون ایکس ویژن صحبت کنیم، لازم به ذکر است که امکانات این محصولات در مدل های مختلف، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت تلویزیون ایکس ویژن دارد.


طراحی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن

تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن در 4 دسته کلی تلویزیون LED، تلویزیون Full HD، تلویزیون 4K و تلویزیون هوشمند Smart تقسیم می شود. این تنوع کالایی ایده آل این امکان را به شما می دهد تا متناسب با سلیقه و بودجه خود، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. هنگام خرید تلویزیون هیچ نکته ای مهم تر از وضوح بالای تصویر نیست. وجود بیش از 2 میلیون پیکسل در تصویر باعث می شود تا رنگ ها و جزئیات را واقعی تر و طبیعی تر ببینید. همچنین از دیگر مزایای تلویزیون ایکس ویژن می توان به زاویه دید گسترده آن اشاره کرد.

 

امکانات ال ای دی ایکس ویژن

امکانات ال ای دی ایکس ویژن

پنل قدرتمند و ضد ضربه LED IPS با درجه كیفی +A ، استانداردهای صوتی Bass Boost - Dolby Digital Plus - Pure Music – Surround - True-Surround و Pure Sound، پردازنده گرافیگی، پردازنده مرکزی، حافظه داخلی، ماشین زمان (Time Shift)، راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG)، قابلیت WIFI Screen Mirror وWIFI Direct، قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی (PVR)، پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی و تصویری، قابلیت وبگردی، سیستم عامل اندروید و پشتیبانی از سیستم رنگ های PAL، SECAM و NTSC در تلویزیون های ال ای دی ایکس ویژن به کار گرفته شده اند. برای اتصال پخش کننده ها به این تلویزیون ها می توان یکی از درگاه های HDMI یا کامپوزیت را انتخاب کرد. درگاه HDMI به کاربر امکان انتقال تصاویر با کیفیت فول اچ دی (Full HD) به صفحه نمایش را می دهد. ال ای دی های ایکس ویژن با پشتیبانی از فرمت های تصویری گوناگون شرایط پخش تصاویر دلخواه از راه درگاه های ارتباطی را فراهم کرده است و با استفاده از درگاه USB می توان فلش مموری یا هارد اکسترنال را به دستگاه متصل کرده و از تماشای فایل های آن ها لذت برد.

 

تلویزیون ایکس ویژن با فناوری HDR

سیستم هوشمند تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن

در تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن با بهره گیری از سیستم عامل اندروید Android و با اتصال به اینترنت می توانید علاوه بر استفاده های معمول از تلویزیون ، از اپلیکیشن ها و برنامه های اینترنتی نیز لذت ببرید. سیستم عامل اندروید ، به عنوان محبوب ترین بستر برای توسعه برنامه های هوشمند، امکانات بیشماری را برای دسترسی به انواع محتواهای ویدیویی ، آموزشی ، بازی و سرگرمی فراهم می کند. کلیه تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن مجهز به پردازنده چهار هسته ای بوده و توان پردازش سریع انواع دستورها را دارد. یکی دیگر از قابلیت های جذاب تلویزیون هوشمند ایکس ویژن ، قابلیت اتصال بی سیم موبایل Screen Mirroring می باشد که این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا تصویر موبایل را به راحتی بر روی تلویزیون انداخته و از امکانات بی شماری استفاده کنید. همچنین قابلیت اشتراک گذاری موسیقی از موبایل توسط بلوتوث هم وجود دارد. البته این قابلیت برای تلویزیون های بزرگتر از 43 اینچ ایکس ویژن قابل استفاده است.

 

قیمت محصولات ایکس ویژن

قیمت محصولات ایکس ویژن

محصولات شرکت ایکس ویژن از تولیدات داخلی هستند و اکثر محصولات آن در فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر قابل مشاهده و خرید است. همانطور که گفته شد این برند ایرانی زیر مجموعه شرکت مادیران است و علاوه بر تلویزیون های هوشمند محصولات دیگری چون لباسشویی و یخچال فریزر را نیز به تولیدات خود اضافه کرده. قیمت محصولات ایکس ویژن در کنار کیفیت بالای ساخت و تکنولوژی های به کار رفته در آنها، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است، و همین امر باعث شده تا محصولات این برند در بین خریداران لوازم خانگی محبوبیت زیادی پیدا کند. با توجه به اینکه برند ایکس ویژن از هر محصول مدل های مختلفی را تولید و به بازار عرضه میکند نمیتواند برای هر محصول قیمت مشخصی را در نظر گرفت، ولی همه محصولات ایکس ویژن همانطور که گفته شد دارای قیمت پایینی نسبت به دیگر رقبا هستند و قیمت هر محصول با توجه به امکاناتی که دارد متفاوت است، در ادامه میتوانید تلویزیون های ایکس ویژن را که در سایت انتخاب سنتر موجود می باشند را مشاهده و بعد از برسی، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

قابلیت اتصال موبایل به تلویزیون ایکس ویژن

خرید تلویزیون ایکس ویژن از انتخاب سنتر

این برند که با تولید مانیتور وارد بازار شد با تکیه بر توان متخصصان داخلی و دانش روز توانسته است محصولاتی همچون ماشین لباسشویی و یخچال را نیز طراحی و تولید نماید. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر یک مجموعه کامل از لوازم خانگی می باشد که تلاش کرده است تا با توسعه زیر ساخت IT و گسترش خدمات اینترنتی زمینه آسایش هموطنان برای خرید اینترنتی مطمئن در سراسر کشور را فراهم نماید. این صفحه ویترینی از تلویزیون های ایکس ویژن با قابلیت مشاهده و بررسی تمامی مشخصات ظاهری و فنی است. در انتخاب سنتر X.Vision را با ضمانت اصل بودن کالا و ضمانت نامه 18 ماهه مادیران خریداری نمایید. برای آشنایی و اطلاع از راهنمای جامع نحوه انتخاب و خرید تلویزیون های ال ای دی می توانید به مطلب راهنمای خرید تلویزیون ال ای دی در وبلاگ انتخاب سنتر مراجعه نمایید.

 

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 61430000 تومان

دسته بندی ها