قیمت تلویزیون دوو

قیمت تلویزیون دوو

دوو الکترونیک Daewoo یک شرکت فن آوری کره ای است که با تکیه بر تجربه بلند مدت در تولید لوازم خانگی، تلویزیون ال ای دی را با طراحی منحصر به فردی تولید و روانه بازار کرده است. تلویزیون های دوو با خلاقیت در طراحی، کیفیت و تکنولوژی روز دنیا در دو دسته هوشمند و غیر هوشمند تولید و عرضه می شوند. یکی از پرفروش ترین تلویزیون های دوو که برای حرفه ای ها طراحی شده، تلویزیون سه بعدی است که برای تجربه هیجان فوق العاده است. مناسب بودن قیمت تلویزیون دوو و تکنولوژی روز دنیا که در آن به کار رفته، این محصول را به عنوان یکی از محبوب ترین برندهای تلویزیون در بازار لوازم خانگی سراسر کشور مطرح کرده است.

 
 
 
 
کیفیت تلویزیون دوو

معرفی تلویزیون 4k دوو

کیفیت تلویزیون 4k دوو دیگر بر کسی پوشیده نیست. این نوع تلویزیون با استفاده از فناوری های پیشرفته، تصاویر را با وضوح بالا و جزئیات دقیق به نمایش می گذارد. این نوع تلویزیون دارای صفحه نمایش با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل است که چهار برابر وضوح تلویزیون های سنتی است. تلویزیون 4k دوو با استفاده از فناوری HDR  رنگ های زنده و واقعی را به نمایش می گذارد و با فرکانس بالای تصویر، تصاویری با حرکت صاف و بدون لرزش ایجاد می کند. همچنین این نوع تلویزیون دارای قابلیت اتصال به اینترنت و استفاده از اپلیکیشن های مختلف است که به کاربران امکان می دهد تجربه بهتری از تماشای تلویزیون داشته باشند. این محصول برای تماشای فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و بازی های ویدئویی، گزینه مناسبی است.

 
 
 
 
تلویزیون هوشمند دوو

تلویزیون هوشمند دوو

تلویزیون هوشمند دوو با بهره گیری از سیستم عامل اندروید Android و با اتصال به اینترنت به شما این امکان را می دهد علاوه بر استفاده های معمول از تلویزیون، از اپلیکیشن ها و برنامه های اینترنتی نیز استفاده کنید. تلویزیون اندرویدی دوو امکانات بیشماری را برای دسترسی به انواع محتواهای ویدیویی، آموزشی، بازی و سرگرمی برای شما فراهم می کند. کلیه تلویزیون های هوشمند دوو مجهز به پردازنده چهار هسته ای بوده و توان پردازش سریع انواع دستورها را دارند. یکی دیگر از قابلیت های جذاب تلویزیون هوشمند دوو ، قابلیت اتصال بی سیم موبایل  Screen Mirroring  می باشد که این امکان را به شما می دهد تا تصویر موبایل را به راحتی بر روی تلویزیون انداخته و از امکانات بیشمار آن استفاده کنید. همچنین قابلیت اشتراک گذاری موسیقی از موبایل توسط بلوتوث هم وجود دارد. البته این قابلیت برای تلویزیون های بزرگتر از 43 اینچ دوو قابل استفاده است.

 
 
 
 
قیمت و خرید تلویزیون دوو

قیمت و خرید تلویزیون دوو

یکی از نکات مورد توجه هر شخصی در هنگام خرید تلویزیون دوو قیمت آن است. قیمت تلویزیون دوو به عواملی مثل سایز صفحه و هوشمند بودن تلویزیون، کیفیت تصویر و امکاناتی که در آن تعبیه شده بستگی دارد. مجموعه انتخاب سنتر به عنوان نماینده رسمی شرکت دوو تلویزیون های هوشمند و غیر هوشمند این شرکت را با قیمت مناسب، ضمانت اصل بودن کالا، ارسال سریع و گارانتی در فروشگاه آنلاین انتخاب سنتر در دسترس مشتریان گرامی قرار داده است. این صفحه ویترینی از تلویزیون های دوو است که برای اطلاع از قیمت روز تلویزیون های هوشمند و غیرهوشمند دوو می توانید به آن مراجعه و با مشخصات فنی به روزترین تولیدات شرکت دوو آشنا شوید.

 
 
 
 
رابط هوشمند Smart TV در تلویزیون دوو

رابط هوشمند Smart TV در تلویزیون دوو

رابط هوشمند smart tv در تلویزیون دوو یک رابط کاربری بسیار کارآمد و کاربر پسند است که با داشتن قابلیت هایی مانند جستجوی صوتی، کنترل از راه دور و اتصال به اینترنت، به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی و با سرعت بالا به محتوای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند. این رابط کاربری با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، به کاربران این امکان را می دهد تا به سادگی به برنامه های تلویزیونی، فیلم ها، موسیقی، بازی ها و برنامه های دیگر دسترسی پیدا کنند. رابط هوشمند تلویزیون برند دوو با استفاده از سیستم عامل اندروید، به کاربران اجازه می دهد تا به سادگی به برنامه های مختلفی مانند یوتیوب، نتفلیکس، آمازون، پرایم و دیگر برنامه های محبوب دسترسی پیدا کنند.

 
 
 
 
فناوری ارتقا کیفیت تصویر در تلویزیون دوو

فناوری ارتقاء کیفیت تصویر در تلویزیون دوو

فناوری ارتقا تصویر در تلویزیون دوو یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری های تصویری است که به تازگی در بازار تلویزیون ها معرفی شده است. یکی از این فناوری های فناوری HDR  و 4k است که با افزایش دامنه داینامیکی تصویر، رنگ و جزئیات بیشتری را به تصویر می بخشد و با افزایش تعداد پیکسل های تصویر کیفیت تصویر را بهبود می بخشند. یکی دیگر از فناوری های به کار رفته در این تلویزیون ها MEMC است که با افزایش فریم های تصویر، تصاویر را با کیفیت بالاتری نمایش می دهد.

 
 
 
 
سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون دوو

سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون دوو

سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون دوو،  کیفیت صدای قابل قبولی را برای تلویزیون های دوو ایجاد کرده است و به کاربر اجازه می دهد تا صدای مورد علاقه ی خود را با استفاده از تنظیمات مختلفی مانند تعادل بیس و تریبل، تنظیم کند. اهمیت صدای تلویزیون به اندازه کیفیت تصویر می باشد. تلویزیون های دوو مجهز به سیستم صوتی دالبی دیجیتال (dolby dijital) و فناوری صدای فراگیر surround  می باشند. استفاده از اسپیکر های با کیفیت با توان خروجی 30 وات ، تجربه لذت بخشی از تماشای برنامه های تلویزیونی را برای کاربران به همراه می آورد. 

 

قابلیت ضبط بر روی حافظه جانبی تلویزیون دوو

قابلیت ضبط بر روی حافظه جانبی تلویزیون دوو

قابلیت ضبط بر روی حافظه جانبی تلویزیون دوو این امکان را به شما می دهد که برنامه مورد علاقه خود را بر روی مموری، هارد اکسترنال، فلش مموری ذخیره کنید و در زمانی دیگر تماشا کنید. گاهی اوقات شما نمی توانید برنامه مورد علاقه ی خود را تماشا کنید در این صورت می توانید با تنظیم کردن تلویزیون خود برنامه مورد نظر خود را ضبط کنید یا گاهی اوقات دو برنامه ی مورد نظر شما در حال پخش می باشد که شما نمی توانید هر دو را تماشا کنید در این صورت می توانید یکی را تماشا کنید و دیگری را می توانید ضبط کنید و در زمان دیگری تماشا کنید.

 

کیفیت تلویزیون دوو

کیفیت تلویزیون دوو

کیفیت تلویزیون دوو باعث شده که به یکی از پر فروش ترین تلویزیون های بازار ایران تبدیل شود، این تلویزیون ها علاوه بر برخوردار بودن از فناوری و کیفیت روز دنیا و رقابت با برندهای مطرح دنیا از قیمت مناسب تر و پشتیبانی مستقیم برند دوو نیز برخوردار می باشند. بهره مندی از کیفیت 4k ، سیسم عامل اندروید و پنل های ال ای دی مقاوم تر نسبت به سایر برندها از ویژگی های بارز تلویزیون های دوو می باشد.

 

ال ای دی دوو

ال ای دی دوو

برند دوو تلویزیون‌های ال ای دی خود را در ابعاد متفاوتی از کوچک تا بزرگ با طراحی شیک، مدرن و سازگار با هر فضایی تولید می کند تا پاسخگوی نیازهای مختلف کاربران باشد. از ویژگی های این محصولات می توان به داشتن فناوری هوش مصنوعی، قابلیت اتصال به اینترنت، رزولوشن بالا جهت ارائه تصاویر با کیفیت، واضح و دقیق،  ماندگاری و دوام بالا، مصرف انرژی پایین، سیستم های صوتی پیشرفته، پورت ها و اتصالات مختلف جهت اتصال به کامپیوتر، کنسول بازی و وسایل دیگر و کنترل از راه دور اشاره کرد. قیمت ال ای دی دوو در برابر امکانات و کیفیتی که دارد در مقایسه با برندهای خارجی که با آن ها رقابت می کند بسیار مقرون به صرفه است.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 60500000 تومان

دسته بندی ها