قیمت ساید بای ساید دوو

قیمت ساید بای ساید دوو

قیمت ساید بای ساید دوو با توجه به اینکه جزء یکی از مجهزترین و محبوب‌ترین محصولات شرکت دوو است نسبت به قیمت برندهای خارجی هم رده خود بسیار مقرون به صرفه است. دوو یک برند خوش نام ایرانی است که از قطعات با کیفیتی در ساخت این محصول استفاده می کند و در کنار آن خدمات پس از فروش مناسبی به مشتری ارائه می دهد. طراحی زیبا و مدرن این محصول یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز یخچال ساید دوو با سایر برندها می باشد.

 
ساید بای ساید دوو

ساید بای ساید دوو

ساید بای ساید دوو به لطف استفاده از جدیدترین فناوری ها و تکنولوژی های هوشمند توانسته تا حد زیادی رضایت مصرف کنندگان سخت پسند را جلب کند. در نگاه اول به یخچال ساید دوو ، زیبایی و طراحی بدنه این محصول نگاه شما را خیره می کند. افزایش حجم و گنجایش داخل یخچال در کنار قابلیت های کاربردی آن از مزایای این محصول به حساب می آید. علاوه بر ویژگی های ظاهری، دوو در این محصولات از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده است. این یخچال ها در انواع سری های پرایم 3 درب ، پرایم 2 درب و پارامو تولید شده است که دارای گنجایش بالایی هستند.

تکنولوژی و قیمت ساید دوو

 

تکنولوژی و قیمت ساید دوو

مدیریت و حفظ تازگی مواد غذایی، سامانه کنترل سرمایش الکترونیک، درب هوم بار به همراه سامانه سرمایش فلزی، سامانه سرمایش سریع یخچال، سامانه سرمایش سریع فریزر، محفظه نگهداری حرفه‌ای گوشت تازه، بوزدایی، تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر سه لایه، باکتری زدایی ، تصفیه هوا، بوزدایی، یخساز و آبسردکن، کمپرسور اینورتر دیجیتال، کاهش صداهای مزاحم، آرام بند درب ها و سیستم خودکار بسته شدن درب ها از فن آوری های نوینی هستند که در ساخت یخچال های ساید دوو به کار گرفته شده اند تا زندگی را لذت بخش تر کنند. با توجه به تکنولوژی های بکار رفته در این محصول قیمت ساید دوو بسیار مقرون بصرفه بوده و انتخاب سنتر با توجه به شرایط متعددی که برای خرید این محصول فراهم ساخته است، خرید را برای مشتریان راحت کرده است.

 

سامانه سرمایش هوشمند Digital Cooling

سامانه سرمایش هوشمند Digital Cooling

در یخچال های ساید بای ساید دوو از تکنولوژی هوش مصنوعی و دیجیتال به نام سامانه سرمایش هوشمند یا dijital cooling استفاده شده است. این تکنولوژی برای بهبود عملکرد و بهره‌وری یخچال ها استفاده می‌شود. سیستم‌های سرمایش هوشمند قادر به تنظیم دقیق دما در داخل یخچال هستند. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا دمای مورد نظر خود را برای نگهداری مواد غذایی تنظیم کنند. این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می کند. این سامانه داده ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می نماید. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز یخچال را تامین می کند. با استفاده از سامانه سرمایش هوشمند الکترونیک در ساید بای ساید دوو، میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی تری تازه، سالم و با طراوت می ماند.

یخچال ساید دوو

 

یخچال ساید دوو

یخچال ساید دوو در ابعاد و مشخصات مختلفی تولید می شود و در مقایسه با یخچال دوقلو ظاهر بسیار شکیل تر و فضای مورد نیاز متنوع تری دارد و معمولا انتخاب اول تازه عروس داماد ها می باشد. حمل و نقل این مدل یخچال به دلیل ابعاد آن ها بسیار مشکل تر از یخچال فریزر های دوقلو و بالا پایین است. شرکت دوو برای تمامی مدل های ساید بای ساید خود قابلیت اتصال به شیر آب شهری برای آبریز و یخساز اتومات در نظر گرفته است، شاید این ویژگی خیلی آیتم خارق العاده ای نباشد اما، خیلی از برند هایی که در ایران مونتاژ می شوند از این آیتم برخوردار نیستند، که این مسئله برای مصرف کننده بسیار مهم است.

ضمانت ساید بای ساید دوو

 

ضمانت ساید بای ساید دوو

آرامش خاطر خریداران محصولات دوو به عنوان یکی از مهم ترین اهداف سازمانی این شرکت به شمار می رود. همانطور که در بیان سیاست های سازمانی دوو عنوان شده است، خانواده شاد ایرانی به عنوان یکی از اهداف والای سازمانی این برند به شمار می رود و تمامی اعضای خانواده دوو بر این اصل پایبند هستند. با توجه به همین مسئله، خدمات پس از خرید انتخاب الکترونیک برای تمامی گروه محصولات برند دوو ارائه می شود. ضمانت ساید بای ساید دوو 24 ماهه است و همچنین 60 تا 124 ماه گارانتی کمپرسور دارد که به طور کامل خیال مشتریان را از لحاظ عمر این محصولات راحت کرده است.

خرید اقساطی انواع ساید بای ساید دوو

 

خرید اقساطی انواع ساید بای ساید دوو

انتخاب سنتر به عنوان مرجع فروش لوازم خانگی با بیش از 7 سال تجربه در بازار ایران و دارا بودن بیش از 5 مرکز فروش حضوری آماده ارسال و فروش تمامی محصولات دوو و سایر برندهای معتبر همراه با گارانتی رسمی شرکتی می‌باشد، همچنین جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز شرایطی را به منظور خرید اقساطی انواع ساید بای ساید دوو و سایر محصولات که در وب سایت انتخاب سنتر ارائه میشود فراهم کرده است. شما میتوانید بدون ضامن و فقط با ارائه چند فقره چک اقدام به خرید اقساطی از انتخاب سنتر کنید و در سریع ترین زمان ممکن بدون معطلی محصول خود را دریافت کنید.

 

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 91500000 تومان

دسته بندی ها