قیمت فر توکار داتیس

قیمت فر توکار داتیس

 

یکی از بهترین محصولات عرضه شده توسط برند داتیس فر توکار است. این شرکت سعی نموده تا تفاوت و خاص بودن را در آشپزخانه شما معنا کند. قیمت فر توکار داتیس نسبت به برندهای خارجی رقیب مناسب تر است اما با اینکه زمان زیادی از تاسیس این برند نمیگذرد از نظر کیفیت به دلیل استفاده از قطعات ساخت ایتالیا، لوکس بودن و امکانات متنوعی که دارد میتوان گفت با برندهای خارجی برابری می کند و در دسته فرهای خوب قرار می گیرد. فرتوکار داتیس دارای خدمات پس از فروش و 18 ماه ضمانت از تاریخ نصب می باشد.

 

فر توکار داتیس

فر توکار داتیس

فر توکار داتیس در سه نوع گازی، برقی و گازی برقی تولید میشود. مصرف کنندگان فرهای توکار از نوع گازی به دلیل مشکلاتی که دارد، رضایتی ندارند. به همین دلیل با توجه به خواست مشتریان، فرهای توکار داتیس فقط در دو نوع برقی و گازی برقی تولید شده و در اختیار مشتریان قرار میگیرد. این فرها مجهز به سیستم های میکرو سوئیچ نسوز، عایق حرارتی از جنس الیاف سرامیکی و پوشش داخلی راحت تمیز شونده می باشند و در رنگ های مشکی، سفید و استیل با طراحی های مدرن و کلاسیک به بازار عرضه میشوند.

 

خرید فر توکار داتیس

خرید فر توکار داتیس

ما در این صفحه لیست تمامی فر های توکار داتیس را براتون قرار دادیم. برای خرید فر توکار داتیس کافی است از بین محصولات ارائه شده با خواندن ویژگی های مربوط به هر محصول فر توکار مد نظر خود را انتخاب کنید و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و پس از انتخاب زمان دریافت کالا و انتخاب نحوه پرداخت و نهایی کردن سفارش خود آن را در سریع ترین زمان دریافت کنید. شما میتوانید محصولات ارائه شده در وب سایت انتخاب سنتر را به دو صورت آنلاین و پرداخت در محل خرید کنید که ما برای افرادی که پرداخت آنلاین را انتخاب میکنند به عنوان هدیه ارسال رایگان قرار می دهیم. لازم به ذکر است که شما میتوانید تمامی محصولات انتخاب سنتر را به صورت اقساطی نیز خرید کنید.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 25288000 تومان

دسته بندی ها