هود اسنوا

هود اسنوا

هودهای آشپزخانه اسنوا، عمدتاً از فناوری‌های مختلفی برای تصفیه هوا و کاهش بوهای ناخوشایند استفاده می‌کنند. فیلترهای کربن فعال، فیلترهای چربی و فیلترهای ذرات جامد از جمله اجزای مهم هودهای آشپزخانه این برند هستند که به تصفیه هوای آشپزخانه کمک می‌کنند. این هودها به خوبی بوهای ناخوشایند و دود ایجاد شده در زمان پخت و پز را کاهش می‌دهند، با استفاده از فیلترهای مختلف، هوا را از ذرات معلق و آلودگی‌ها تصفیه می‌کنند. این محصولات همچنین طراحی زیبا و مدرنی دارند که به زیباتر شدن فضای آشپزخانه شما کمک می کند. قیمت هود اسنوا در مقایسه با برندهای خارجی بسیار مناسب است اما از نظر کیفیت و کارایی دست کمی از این برندها ندارد.

 

قیمت هود اسنوا

قیمت هود اسنوا

قیمت هود اسنوا بسته به مدل آن کاملا متغیر است. این محصولات در انواع زیر کابینتی، مخفی یا توکار، شومینه ای، مورب یا شیب دار به بازار عرضه می شوند. هود شیب دار اسنوا یکی از مدل های پرطرفدار این برند است و مورد توجه بسیاری از خانواده های ایرانی در سال های اخیر قرار گرفته است. از ویژگی های مشترک بین تمامی هودهای اسنوا می توان به استفاده از لامپ های ال ای دی جهت تامین مناسب نور، موتورهای قدرتمند با پوسته فلزی همراه با حالت های گوناگون سرعت، سنسور حرارت، صدای کم، تراز مصرف انرژی گرید A، صفحه نمایش لمسی، فیلترهای قوی و قابل شستشو، پروانه های موتور از جنس ABS اشاره کرد.

 

خرید هود اسنوا

خرید هود اسنوا

انتخاب سنتر معتبرترین فروشگاه آنلاین لوازم خانگی و نماینده رسمی محصولات اسنوا جهت سهولت خرید هود اسنوا، در این صفحه لیستی از این محصولات را برای شما قرار داده است. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر یا اسم هر مدل مشخصات و ویژگی های آن را مطالعه کنید . بعد از مقایسه ویژگی ها و قیمت این مدل ها با یک دیگر محصول مورد نظر خود را انتخاب و با اطمینان کامل از کیفیت و ارائه گارانتی معتبر شرکتی اقدام به خرید نمایید. همچنین شما می توانید تمامی محصولات موجود در وب سایت انتخاب سنتر را به صورت اقساطی بدون نیاز به ضامن در آسان ترین شرایط ممکن خرید کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 5387000 تومان

دسته بندی ها