قیمت ساید بای ساید سامسونگ

 
قیمت ساید بای ساید سامسونگ

سامسونگ یکی بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی، در تولید ساید بای ساید نیز پیشرو بوده، یخچال های ساید بای ساید در دسته یخچال های بزرگ قرار می گیرند. یخچال های ساید بای ساید سامسونگ از محصولات با کیفیت بالای شرکت سامسونگ می باشد که در مقایسه با یخچال های دیگر برند ها و یخچال های معمولی دارای گنجایش بیشتری هستند. این ساید بای ساید ها از نظر ظاهری از زیبایی فوق العاده ای برخوردار هستند که به دکوراسیون آشپزخانه شما جلوه زیبایی می دهند. این ساید بای ساید ها علاوه بر زیبایی ظاهری،  دارای قابلیت های ویژه ای می باشند که همین امر محصولات این برند را از سایر برند ها متمایز می کند.

 

کمپرسور ساید بای ساید سامسونگ

کمپرسور ساید بای ساید سامسونگ

در یخچال های سامسونگ از کمپرسور اینورتر (Inverter compressor) دیجیتال استفاده شده، این موتور ها برعکس موتور های معمولی کار شده در یخچال های دیگر، با کنترل کردن دور موتور دمای داخل یخچال خنک می ماند و همچنین مصرف انرژی را نیز تا حد زیادی کاهش می دهد، یکی دیگر از مزیت های این کمپرسور ها کاهش صدای یخچال می باشد. این موتور ها مجهز به سیستم خنک کننده دیجیتال هستند که باعث می شود یخچال و فریزر هر کدام به صورت جداگانه خنک شوند. به این صورت که از تاثیر گذاری هوای سرد فریزر بر روی یخچال جلوگیری می شود و مواد غذایی میتوانند مدت طولانی تری در یخچال نگهداری شوند بدون آنکه فاسد شوند.

 

خرید ساید بای ساید سامسونگ از انتخاب سنتر

خرید ساید بای ساید سامسونگ از انتخاب سنتر

امروزه پیشرفت خیلی زیادی را در زمینه محصولات لوازم خانگی شاهد هستیم، شرکت samsung که یکی از پیشتازان این عرصه می باشد که توانسته یخچال های خود را به بروزترین تکنولوژی های دنیا مجهز کند. در حال حاظر یخچال های برند سامسونگ از جمله مدرن ترین یخچال های موجود در بازار می باشند. قیمت ساید بای ساید سامسونگ با توجه به مدل ها و قابلیت های مختلفی که در این محصولات است متفاوت می باشد. قبل از خرید یخچال فریزر بهتر است با قابلیت ها و ویژگی های مدل های مختلف سامسونگ آشنا شوید تا با مقایسه آنها با یکدیگر و بودجه مورد نظر، یک خرید هوشمندانه داشته باشید. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر ساید بای ساید های سامسونگ را با ضمانت نامه شرکتی معتبر به فروش می رساند.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - تومان

دسته بندی ها